Wednesday, January 5, 2011

selesai sudah




























majlis pertunangan aku berjalan dengan lancar...
terima kasih kepada mak cik dan pak cik sedara aku...
banyak membantu...seminggu sebelum hari pertunangan aku..da turun padang..
-bagi idea,pendapat dan persiapan yang perlu keluarga aku sediakan-

lagipun, majlis macam ni pertama kali berlangsung dalam keluarga a
ku...
perlukan orang-orang yang banyak pengalaman membantu...










































alang,acik,bha,bella,nazura dan najib
yang turut memainkan peranansebelum dan semasa majlis aku berlangsung....
a-ziera kat PLKN masa ni...









tak lupa tetamu-tetamu yang hadir (terima kasih sangat)paling utama pada kawan-kawan

2 comments:

  1. Kenangan manis yg xakan dilupai...walaupun persiapan agak kelam kabut tapi hasilnyer dapat gak majlis yg sempurna...syukur ke hadrat Ilahi

    ReplyDelete
  2. syukur sangat...harap2 smpai ke jinjang pelamin..

    ReplyDelete