Saturday, January 29, 2011

favourite show


hello readers!!!!

Hari ni aku nak story sikit pasal kehadiran kisah reality show "keeping up with kardashian" yang selalu disiarkan di E! chanel...do your friends remind you certain kardashian family members?? what?? takde.....!!!

So jom kita meet the family ----|> The Kardashian Kris Jenner adalah ex-wife kepada Robert Kardashian so anak perempuan dorang Kim, Kourtney, Khloe dan robert kardashian. while, bruce jenner father their daughter kendall dan kylie.

Rasanya semua orang dah tahu kesinambungan reality show ini yang merupakan koleksi cerita-cerita kekeluargaan. sebenarnya rancangan ni mempunyai objektif baik tetapi pelaksanaan dorang yang menyimpang dari moral masyarakat melayu kerana cara kehidupan sosial mereka yang bebas menunjukkan betapa negatifnya rancangan ni...sekarang pun aku rasa kita dah boleh accept culture dorang dan ada yang jadikan sebagai satu trend hidup moden.

tapi aku tetap like!! show ni. memang show favourite, can you imagine kitorg sanggup tak tukar chanel lain semata-mata nak tgok dorang sedangkan asik ulang 10 kali episodyang sama. yela.. lihat keakraban dorang adik beradik yang saling membantu, sentiasa menyokong sesame mereka dan amalkan sikap sentiasa positif "cewah" walau pun keakraban mereka “ada yang hanya lakonan” semata-mata dan yang coolnya kepala gila-gila dorang.

Bila tengok karekter family dash ada yang hampir sama (takde la serupa secara keseluruhan tapi sipi-sipi je la..)dengan karekter sibling aku..secara tak berapa nak bulat suara kitorang pon “chop” la karakter mana yang sesuai untuk disandang oleh sibiling aku…

Jom la kita check a dout ????

alang and khloe

sweet and fun gurl..

acik and kourtney
its crazy..masa aku macth this pict..few of my frenz kata shape muka hampir sama..mayb kebetulan..aku rasa tone cahaya kot buatkan muka nmpak sama..

biha and kendall

one of bha favourite pictures!!!

aziera and kylie
nice and beautiful girl

by chance i had, i wanna say keluarga aku hampir sama dengan dorang…mana tidaknya umur kitorg hanya beza 2 tahun membuatkan kitorg lagi close..kira tak segan nak citer rahsia masing-masing. dan selalunya kitorg spend a lot of time bersama dan kadang-kadang orang luar tak sangka kami adik beradik sampai ingatkan kitorang kawan-kawan..ish dorang ni tak Nampak ke kening kitorg sama???? hahahaa!!!!
macam yang pernah aku katakan pada entri yang lepas "
cukuplah dengan berbekalkan pengalaman bersama siblings aku hingga terlalu banyak untuk aku ceritakan.."














p/s: aku tak tersenarai untuk mana-mana karakter sebab aku tak pernah ade rambut panjang..

2 comments: