Sunday, January 16, 2011

ada apa dengan........sabtu


hello u alls ....
Hari ini aku nak bagitahu..aku bangun awal
pada hari sabtu..selalunya sabtu adalah untuk hari atas katil lagi….pukul 1300 belom tentu nak bangun…

0800 aku Bersiap..selalunya aku bersiap kejap je…5minit pun tak sampai..sekarang ni aku dah pakai tudung (dengan kerelaan hati dan iklas) so.. makan masa sejam setengah…

Pagi..

gerak pergi one U..untuk pertama kali aku join competition yang kebnyakan peserta cina dari melayu (aku bukan seorang racis) sebelum tu take my breakfast at otak2 place….sebab pertandingan ni di anjurkan oleh otak2 place….kenyangnye..sebab mkan free…Pertandingan ni bawak sampai 1400…aku just dapat hamper dan voucher rm100.00…ok lah tu..sapa nak bagi kan..


tenghari
Aku spent masa dengan my fiancée…shoping kat OU, Curve dan Tesco…. dan aku dapat kasut baru….baju..seluar baru gak....complete sepasang
Tgok wayang…
makan lagi (tom yam kung/gong/kong/)dont know the right pronounce..kat resepi Rahsia




petang….

2030 aku pergi Summit…tunang aku ade game bowling dengan kawan-kawan kerja..so this is my 1st time to meet them…ape pun aku tetap enjoy tengok semangat dorang..memang close and crazy walaupun ada yang pangkat-pangkat pakcik..tapi still cool



malam...

Lepas mandi..gosok gigi…cuci muka..pakai ubat jerag
at….
Walaupun penat..tapi aku still ada tenaga lagi.
boleh layari internet…fb dulu.. youtube sekejap… intai blog… buka email… chat dengan member..then……zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz……


2 comments: